BlueBiz Launch programma

Voor deze campagne is gebruik gemaakt van interactieve video om de boodschap over te brengen. Deze video is geplaatst op een website waarin tijdens de video de member gevraagd wordt om dmv geïntegreerde pop-ups actie te ondernemen op verschillende items. Deze acties helpen de members om het nieuwe Bluebiz programma makkelijk te gebruiken. Daarnaast zijn er enkele ludieke acties opgenomen door BlueBiz als blijk van waardering, zoals een gratis pen bestellen. De webomgeving is een afgeschermde omgeving en alleen bereikbaar via een persoonlijke uitnodiging. Deze uitnodigingen zijn per email aan de members aangeboden.

Opdrachtgever
Annemieke Bossen
Merk
BlueBiz (Air France/KLM)
Doel
BlueBiz is het company loyalty programma van KLM en Airfrance gericht op het sme-segment. Het programma bestaat sinds 2005. BlueBiz is het tweede programma die de integratie met AIRFRANCE aangaat om te komen tot een gezamenlijk programma. (Flying Blue heeft deze integratie reeds uitgevoerd). Met BlueBiz kunnen bedrijven in het sme-segment door aankoop van tickets de zogenoemde Blue credits verkrijgen. De Blue credits vertegenwoordigen de lokale munteenheid waardoor men met de credits weer tickets kan aanschaffen. Het onderhouden van de relatie is bij BlueBiz gestoeld op de zogenoemde Life cycle waarbij voor ieder belangrijk moment een passende relevante e-mail wordt gestuurd. Met de fusie van KLM en AIRFRANCE is er een nieuw programma nodig die alle members in een gezamenlijke look en feel benaderd.
Doelgroep
KLM en AIRFRANCE BlueBiz Members
Specialisme
Online campagnes, Online marketing
Techniek:
Flash, JAVA, PHP, XHTML, XML
Andere cases van CloseContact
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines