12

Rabo Sport Hyves Gadge

Clockwork ontwikkelde voor de Rabobank een Hyves-gadget waarin zowel plek is voor de content van Rabo Sport als voor eigen (sport)content van een gebruiker. De gadget is beschikbaar in drie varianten, toegespitst op de drie sporten die gesponsord worden door de Rabobank. De gadget is geïntroduceerd met een campagne rondom de Olympische spelen in Beijing in 2008. In 2009 is de gadget doorontwikkeld op basis van de mogelijkheden die OpenSocial biedt om de inhoud van de gadget verder toe te spitsen op de gebruiker. Er is een hyve ingericht als centraal punt voor Rabo Sport binnen Hyves, vanuit deze hyve wordt de community rondom Rabo Sport verder uitgebouwd.

Opdrachtgever
Rabobank Nederland
Merk
Rabobank
Doel
Het bereik van de content van Rabo Sport vergroten en het claimen van de sporten hockey, paardensport, wielersport binnen Hyves.
Doelgroep
Hyves-leden
Andere cases van Clockwork
2010 - 2016 - Webguide.nl is een onderdeel van High Profile Locaties bv | Privacy statement | Eigendomsrechten
Hosting door Nines